Veelgestelde vragen

Om het jouw zo makkelijk mogelijk te maken staan hieronder de meest gestelde vragen met een antwoord. Heb je toch nog een andere vraag? Neem dan contact met ons op!

Ik weet niet welke maat ik moet kiezen?
Wij doen ons best om zo veel mogelijk te omschrijven zodat jij de beste maat kan kiezen. Als je twijfelt kun je ook altijd 2 verschillende maten bestellen en 1 terugsturen. Voor advies kun je ook altijd gebruik maken van WhatsApp, dan proberen wij samen met jou het beste model en maat te kiezen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail vanaf het moment dat deze is ingeleverd bij het PostNL punt. Vanaf dat moment kun je via de track & trace code zien waar je bestelling is en wanneer je deze thuis kunt verwachten.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je toch liever een andere maat of kleur? Of om een andere reden je bestelling annuleren? Bel ons dan zo snel mogelijk! Zijn we er niet? Stuur ons dan een mailtje. Dan kijken wij hoe ver je bestelling in het proces is.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Kijk even of je bestelling misschien bij de buren afgeleverd is of toch op een PostNL punt is bezorgd. Is dit niet het geval neem dan contact met PostNL op, zij zijn verantwoordelijk voor de levering. Heb je toch nog een vraag mag je ook altijd contact met ons opnemen.

Wat zijn de verzendkosten? 
Vanaf een besteding van € 30,- of meer zal je bestelling gratis worden bezorgd met PostNL. Onder de € 30,- brengen wij € 3,99 verzendkosten in rekening.

Wat zijn de levertijden?
Wanneer je voor 17:00 een bestelling bij ons plaatst, gaat je bestelling nog diezelfde (werk)dag mee met PostNL. Zodat jij de volgende dag je bestelling in huis hebt. Plaats je je bestelling na 17:00 en heb je het echt de volgende dag nodig? Bel ons dan op: 076-20 50 195 dan kijken wij wat we voor je kunnen doen!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij TrendyZomer.nl kun je betalen via; iDEAL, Klarna (gratis achteraf betalen), AfterPay, PayPal en BanContant (België). Kijk voor meer informatie op de pagina; betaalmogelijkheden.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Tijdens het afrekenproces kun je je kortingscode invullen. Dit zie je gelijk terug bij het totaalbedrag. Werkt de kortingscode niet? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retour sturen?
Kijk voor de uitgebreide beschrijving op onze retour pagina.

Kan ik een sale product retour sturen?
Ja, je kan een sale product retour sturen!

Kan ik een outlet product retour sturen?
Nee, een outlet-product kan niet meer retour worden gestuurd. Dit staat ook duidelijk aangegeven bij het product.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Wij raden aan je bestelling aangetekend te retourneren, de kosten hiervoor verschillen per vervoerder.

Ben ik verplicht mijn bestelling aangetekend te retourneren?
Nee, maar je bent wel zelf verantwoordelijk voor de verzending. Raakt het pakketje kwijt of komt het om een andere reden niet bij ons aan ben je niet verzekerd.

Tip: bewaar je track&trace code tot je retourzending bij ons is verwerkt!

Wanneer ontvang ik mijn geld van mijn retourproducten terug?
Wij proberen je retourzending zo snel mogelijk te verwerken, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen. Heb je met iDEAL betaald krijg je het retourbedrag terug op je rekening. Heb je met Klarna of AfterPay betaald passen wij de bestelling aan en krijg je automatisch een factuur met de juiste producten. Wacht dus met betalen tot je de juiste factuur hebt ontvangen van Klarna of AfterPay.


Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!